Asiakaspuhelin arkisin klo 10-17, la klo 10-14 010 440 9410 Ota yhteyttä

Toimitusehdot

Yleiset toimitusehdot

Tilaamasi tuotteet toimitetaan haluamallasi toimitustavalla. Yli 150 euron tilaukset toimitamme rahtivapaasti (poislukien rahdilla toimitettavat ja erityisen suurikokoiset / painavat tuotteet (esim. suurikokoiset loukut, yli 10kg painavat patruuna-erät, sekä lavatilaukset).

Toimitusaika on normaalisti, tavaran ollessa varastossa 2 - 3 työpäivää. Tilaus -ja suoratoimitustuotteissa toimitusaika on 1 - 2 viikkoa.

Ilmoitamme, mikäli tilauksesi  toimitus jostain syystä viivästyy.

Tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus edellyttäen, että tuote palautetaan omassa alkuperäispakkauksessaan käyttämättömänä / muuttumattomana.

Mikäli asiakkaan toimitustapavalinta on oleellisesti todellisista rahtikustannuksista poikkeava, kustannusten erotus laskutetaan erikseen.

Puhelimitse tehtyihin tilauksiin (Lasku) lisäämme 3€ suuruisen laskutuslisän

Suosittelemme asiakkaillemme aina ensisijaisesti verkkokauppatilausta edullisuuden, sekä tilauksien sähköisen jäljitettävyyden takia.

    Asiakaspalautukset

    Asiakaspalautuksia matkahuollon kautta tehdessänne käyttäkää palautuskoodia: 9502298

    Postin kautta palautusta tehdessänne riittää maininnaksi "Asiakaspalautus", palautustunnus on: 602720

    Pakettien säilytysajat

    Pakettiautomaatti

    7vrk

    Posti

    14vrk

    Matkahuolto

    Pakettia säilytetään maksutta ilmoituspäivä sekä seuraavat neljä arkipäivää. Tämän jälkeen paketista peritään varastointipalvelumaksu jokaiselta säilytyspäivältä.
    Lähipaketteja säilytetään 14 vrk maksutta, jonka jälkeen ne palautetaan lähettäjälle.


    Toimitusmaksut vuonna 2019 ovat:

    Posti postipaketti

    Lähetys noudettavissa Itellan toimipisteestä pääsääntöisesti käsittelyä seuraavana työpäivänä klo 16:00 jälkeen yksilöitävää lähetystunnusta vastaan. Saapumisilmoitus jaetaan seuraavalla jakelukierroksella.

    • Enimmäispaino 10 kg, ei monipakettimahdollisuutta. Hinta 6.90
    • 10-20kg 16,90 €.

    Itella SmartPOST- pakettiautomaatti

    Itellan uusi- ja näppärä toimitusmuoto. Tilaamasi lähetys on noudettavissa valitsemastasi SmartPOST- automaatista yleensä jo toimitusta seuraavana päivänä, myös viikonloppuisin ja iltaisin.

    Huomioithan että SmartPOST -lähetyksen maksimi koko on 60 x 36 x 60 cm ja enimmäispaino 25kg Mikäli maksimi koot/paino ylittyvät, toimitamme paketit noudettavaksi valittua pakettiautomaattia lähinnä olevaan Postiin. Tällöin toimitusaika pitenee yhdellä työpäivällä.

    • Hinta 6,90

    Matkahuolto (Lähellä-Paketti)

    Tarjoamme Matkahuollon edullisen toimituskulun ainoastaan verkkokauppatilauksiin!

    • Lähetys toimitetaan valitsemaasi Siwa, Valintatalo tai Euromarket myymälään, taikka lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen pääsääntöisesti tilauksen käsittelyä seuraavana päivänä.
    • Enimmäispaino 2 kg, hinta 3,90 €
    • 5 kg 5.90
    • 10 kg 9,90
    • 30 kg 16,90 €

    Itella Logistics- rahti

    Kookkaat ja yli 30 kg painavat tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti Itellan rahdilla (esim. Kanu-loukut ja nuolukivet). Tuotteiden painosta ja koosta johtuen rahtivapauden hintaraja ostoskorissa on 450 € . Toimituksen lähtöpaikka voi olla eri kuin Riihimäki.

    • 50 kg   40
    • 100 kg  60
    • 150 kg  65

    Huomio! Ylläolevat toimitusehdot- ja hinnat koskevat toimituksia Suomeen (FIN)

    Toimitus/maksutavat, sekä hinnoittelun ulkomaan toimituksille laskemme aina tapauskohtaisesti erikseen.

    Tilatessasi tavaraa ulkomaille ota yhteys asiakaspalveluumme:  tel. +35810 440 9410

    e-mail: erakontti@erakontti.fi

    Verkkopankit ja luottokortit

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 21.11.2018 alkaen.

    Verkkokauppa

    Eräkontti
    Kinturinkuja 4
    11120 Riihimäki

    010 440 9410
    erakontti@erakontti.fi
    www.erakontti.fi
    0107754-4

    Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Maksaminen ja maksutavat

    Maksupalveluna toimii Checkout Finland Oy jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Eräkontti
    Kinturinkuja 4
    11120 Riihimäki

    010 440 9410
    erakontti@erakontti.fi
    www.erakontti.fi
    0107754-4

    Toimitustavat ja -kulut

    Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

    Toimitusaika

    Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Palautusehdot

    Peruuttamisoikeus

    Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

    Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

    Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

    Peruuttamisen vaikutukset

    Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

    Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

    Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

    Lunastamaton paketti

    Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

    Ongelmatilanteet

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.